2018: Csak egy újabb év? Vagy az eddigi legjobb?

Tölts egy napot a vállalkozásoddal, ismerd meg a növekedés lehetőségeit és tervezd meg az évedet, hogy 2018-ban robbanásszerű fejlődésnek induljon a céged!

Mi is az a Hajrá! Konferencia?

A Gazdagmami évindító marketing tervezés konferenciája, ahol:

  • kielemezheted az előző évedet és jobban megismerheted a piacodat,
  • megismerheted a legújabb és leghatékonyabb vevőszerző módszereket,
  • ötleteket kapsz, hogyan teheted hatékonyabbá a vállalkozásod működését (kevesebb munkával, több bevétel) és végül:
  • megtervezheted a teljes következő éves tevékenységedet.

Úgy érzed, teljes káosz a marketinged, ide kapsz, oda kapsz, de nem jutsz előre?

Van egy csomó célod és nem tudod eldönteni melyik a legfontosabb?

Fogalmad sincs, hogyan kezdj bele az ötleted megvalósításába?

Akkor a Hajrá! Konferencián a helyed!

Hogyan lesz terv az álmaidból? Hogyan lesz MEGVALÓSULT terv a tervedből?

  • Célkitűzés: Kitalálod HOVA kéne eljutnod.
  • Információgyűjtés: Begyűjtöd a szükséges információkat, tanulsz, hogy a célodat profi és hatékony módon érhesd el
  • Tervezés: Megtervezed pontosan MIT is kéne tenned

A Hajrá! Konferencia pont erre a 3 lépésre épül fel:

  1. A CÉLKITŰZÉSSEL kezdünk: december 1-től vehetsz részt a Felkészítő Online Tanfolyamon, ami abban segít, hogy elemezd az idei évedet, jobban megismerd a piacot és felkészülten vágj bele a tervezésbe. Így megtudod, HOVA is tudsz eljutni, mik a reális célok egyáltalán és segítünk rendszerezni a rengeteg célodat is.
  2. Az INFORMÁCIÓGYŰJTÉSSEL folytatjuk: A Hajrá! 2018 Konferencián megmutatjuk neked azokat a profi marketing technikákat, amikkel a céljaidat a lehető leghatékonyabban érheted el. Így pontosan tudni fogod HOGYAN érheted el hatékonyan a céljaidat.
  3. A TERVEZÉSSEL fejezzük be: a konferencia és a Nagy Marketing Tervezős Könyv segít kidolgozni azt a tervet, ami lépésről lépésre vezet majd végig a megvalósításon. Így tudni fogod MIT kell tenned.

Mit tanulhatsz a Hajrá! 2018 Konferencián?

  • Piackutatás

    A jó tervezés alapja az alapos elemzés: mielőtt elkezdenéd megtervezni a következő évedet, meg kell ismerned az előző évi tevékenységed adatait és ki kell elemezned őket. Körül kell nézned a piacodon is: mi működik, mire lehet számítani, milyen trendek vannak? A konferencián megtudhatod, milyen adatokat nézz meg, mit érdemes tudnod a vevőidről, a piacodról, a versenytársaidról, hogyan értelmezd az adatokat és milyen következtetéseket vonj le belőlük.

  • Lehetőségek

    Az elmúlt 1 évben gyökeresen megváltoztak a marketing stratégiák. A korábban jól működő posztok elérései lecsökkentek, a hirdetések megdrágultak, más formátumok és tartalmak hoztak jó eredményt a tartalommarketingben, új eszközök, új módon hozták a vevőket, mint az elmúlt években. Ez minket is megizzasztott és változtatásra kényszerített. Most megosztjuk veled a tapasztalatainkat, megmutatjuk, mi az, amivel már nem érdemes foglalkoznod, mi az, ami MOST kiválóan működik, és mi az, amivel a korábban stagnáló bizniszeket növekedésbe fordítottunk át.

  • Megvalósítás

    Nincs tervezés az akadályok, a nehézségek ismerete nélkül. A Hajrá! 2018 konferencia nem a lelkesítő nagy célok kitűzéséről szól, itt valódi, gyakorlati marketing megoldásokat adunk át, megtervezheted a teljes éves marketing tevékenységedet és segítünk abban is, hogyan küzdd le a felmerülő akadályokat, mint például a pofátlanul másoló vagy folyton piszkálódó konkurensek, az anyagaidat „kölcsönvevő” internetezők vagy a hatékonyságodat aláásó trollok.

Jelentkezés már csak december 5-ig!

Hogyan kezdj bele a tervezésbe? (élő adás sorozat)

  1. Készülj fel a tervezésre!

3. Ismerd meg a lehetőségeket!

2. Kutass és elemezz!

4. Készülj fel a nehézségekre is!

Akiktől tanulhatsz a konferencián:

Miről szólnak majd az előadások?

Hozz döntéseket úgy, mint egy profi!

Honnan tudhatnád meg, hogy merre érdemes továbbmenned? Honnan tudhatnád biztosan, hogy egy kampányod, egy új terméked, egy új ötleted sikerre van ítélve vagy sem? A profi döntéshozók számára mindennapos rutin, hogy a megfelelő piaci adatok alapján hozzák a döntéseiket, míg sok kisvállalkozó inkább a megérzéseire hagyatkozik. Most megtanulhatsz te is úgy döntéseket hozni és tervezni, mint egy profi!
Hidd el, már most minden adatod megvan ahhoz, hogy eldöntsd merre tovább, csak éppen nem használod őket. Vida Ági nyitóelőadásából megtudhatod, hogyan tudj meg többet a piacodról, a vevőidről, a versenytársaidról és hogyan használd fel ezt az információt arra, hogy 2018-ban a hirdetéseid, a tartalommarketinged, a hírleveleid, a közösségi média kommunikációd és minden kampányod jobban teljesítsen, mint azt valaha is gondoltad. Ha elkezdesz adatokat gyűjteni és elemezni, a lehetőségek aranybányája tárul fel előtted, pontosabban fogod tudni, merre érdemes továbbmenned, melyik tevékenységed a leghatékonyabb, milyen új termékkel érdemes a piacra lépned.

Email marketing 2018

Igazán hatékony marketinget szeretnél 2018-ban? Automatizált marketing rendszereket építenél? Akkor semmiképpen nem hagyhatod ki az e-mail marketinget! Persze egyáltalán nem mindegy, hogyan használod, hiszen a jó öreg "küldözgetek 1-2 levelet és meglátjuk, mi lesz"-stratégia már rég nem működik. Helyette vannak olyan bevált levelek és stratégiák, amik viszont igen, valamint szuper technikai megoldások, amik leveszik a válladról a rendszeres vevőszerzés terhét. Mik ezek a megoldások és hogyan hírlevelezz 2018-ban? Ezt tudhatod meg Kiss-Gőgh Tímea előadásából!

Így marketingezz a Facebookon 2018-ban!

A Facebook minden évben számtalan újdonsággal rukkol elő, nincs ez másként most sem. De vajon mik azok az újdonságok, amikkel már most érdemes foglalkoznod és mi az, ami még várhat. Milyen stratégiák működtek jól a Facebookon 2017-ben és mit érdemes használni 2018-ban? Hogyan posztolj és hogyan hirdess, ha nem csak próbálkozni és kísérletezni szeretnél, hanem haladni előre? Ezt tudhatod meg Klausz Melinda előadásából.

Ettől lesz hatékonyabb az online értékesítésed 2018-ban!

Ha online értékesítesz, mindig van mit csiszolni a számaidon. Hogyan fogd meg a kosárelhagyókat? Hogyan növeld a kosárértéket? Miként foghatod meg az oldalt elhagyók figyelmét? Milyen új megoldások vannak, amikkel növelheted az online megrendelőid számát és az értékesítésed hatékonyságát? Erről oszt meg veled sok-sok ötletet Kulcsár Róbert.

Tartalommarketing és hatékonyság 2018

Csak írsz-írsz, mégis kevés a honlapodon a látogató és még kevesebb a vásárló? Elfogytak az ötleteid az íráshoz? Hogyan csináld mindezt hatékonyabban és gyorsabban? Hogyan szerezhetsz vevőket a blogoddal hatékonyan? Milyen tartalmakkal találhatsz új érdeklődőket és mivel új vásárlókat? Hogyan legyen a tartalmad egyszerre érdekes és keresőoptimalizált? Ezekre a kérdésekre kapsz majd választ Nagy Tímea "Birge" előadásából.

Social media, énmárka, önbizalom

Szeretnél énmárkát építeni, videókat készíteni, de nem mertél még belevágni, mert nem tetszel magadnak? Szkiba Zsuzska több nyelven tart élő adásokat, videózik, a Facebook mellett a Periscope-on is jókora követőtábora van és előadást tartott Las Vegasban a Social Media Summiton is. Ő pontosan tudja, hogyan kell felépíteni az énmárkádat és mindemellett megküzdeni ennek a nehézségeivel: felvállalni magad, kritikákat kapni azért, mert mersz kiállni és hogyan kell kezelni őket. Előadásában megosztja veled közösségépítéssel, énmárkával és élő videózással kapcsolatos tapasztalatait, valamint azt is, hogyan küzdd le magadban az ezzel kapcsolatos félelmeket.

Ami lelassít...

Mi nem csak lelkesítünk, hanem beszélünk a nehézségekről is. Számos dolog van, ami lefékezhet, ami elveheti a kedved a terveid megvalósításától, amitől megijedhetsz. Amikor a konkurensed pofátlanul "kölcsönveszi" az ötleteidet, amikor a vevőid problémáznak az áraid miatt (és ezzel elbizonytalanítanak), amikor viszik a tartalmaidat, trollok kommentelnek a bejegyzéseid alatt, perrel fenyegetnek alaptalanul és a többi. Hogyan kezeld ezeket a nehéz helyzeteket? Hogyan lépj túl rajtuk és ne hagyd, hogy kizökkentsenek a terveid megvalósításából? Ennek a kezeléséről beszél Janata Kriszta.

Gyere el egy álommal - térj haza egy kész tervvel!

Mint 2014 óta minden évben, a Hajrá! 2018 Konferencián is elkészítjük majd az egész éves tervedet. Kapsz egy tervezős munkafüzetet, amibe a nap folyamán jegyzetelhetsz, amibe leírhatod az ötleteidet és amibe beleírhatod a kész terveket. Ezt a füzetet egész évben használhatod majd, ebben követheted a haladásodat. Hogyan tervezd meg az évedet? Mire figyelj oda a tervezésnél? Milyen a reális, tartható marketing terv és mire figyelj oda tervezés közben? Ági előadásában megmutatja saját tervezési stratégiáit és segít elkészíteni a teljes éves tervedet.

Vélemények az előző Hajrá! Konferenciákról:

Helyszín, időpont, árak

IDŐPONT
2018. január 12. péntek 9:30-17:30

HELYSZÍN
Lurdy Konferenciaközpont  (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.)

MENNYIBE KERÜL?
A Hajrá! 2018 konferencián való részvétel br. 29.900 Ft-ba kerül. Ezért az árért nem csak egy konferenciát kapsz, hanem:
1. Résztvehetsz egy felkészítő online tréningen, ami december 1-én indul és segít, hogy már decemberben elkezdhesd a tervezést,
2. Megkapod a Nagy Marketing Tervezős Könyvet, amibe feljegyezheted a terveidet, így a teljes év során folyamatosan használhatod majd.

Kinek érdemes eljönnie a Hajrá! 2018 Konferenciára?

Gyere el a konferenciára,

    • ha már van vállalkozásod, de még bizonytalan lábakon áll a vevőszerzésed,
    • ha sok ötleted van, de csapongsz közöttük, nem tudod melyiket valósítsd meg, milyen stratégiát kövess,
    • ha rengeteg időd elmegy "azonnal meg kell csinálni" feladatokkal, blogolással, Facebookkal, miközben az igazán fontos dolgokra nem marad idő,
    • ha már nagyon sok mindent megtanultál a vállalkozásról, a marketingről, de fogalmad sincs, milyen menetrend szerint vágj bele a megvalósításba,
    • ha 2018-ban szeretnéd egy következő szintre emelni a vállalkozásodat.
    • ha résztvettél az előző 3 évben is, és már tudod, milyen sokat számít az alapos tervezés, milyen sokat segít egy jó terv.

AJÁNDÉK!

NAGY MARKETING TERVEZŐS KÖNYV

 

Egy munkafüzet, amit egész évben forgatni tudsz majd. Egy jó tervhez jó térkép is kell, ezért a konferencia minden résztvevője megkapja a Nagy Marketing Tervezős Könyvet.

Ez egy munkafüzet számtalan tervező sémával, listákkal, ellenőrző ívekkel, amiben a konferencián lépésről lépésre haladva tudod elkészíteni az éves marketing tervedet 2018-ra.

Az év folyamán bármikor előveheted, átnézheted, új ötleteket nyerhetsz belőle.

AJÁNDÉK #2

KÉSZÜLJ FEL MÁR DECEMBERBEN!

A Hajrá! Konferencia nem csak egy konferencia, hiszen nem csak előadásokat kapsz, hanem online oktatás is jár hozzá: egy felkészítő minitréning, amit december 1-től érhetsz majd el. Ez az oldal számos hasznos anyagot tartalmaz, ami

  • segít értékelni az idei üzleti tevékenységedet,
  • segít elemezni az eredményeidet, ötleteket és szempontokat ad a tervezéshez,
  • Milyen piaci lehetőségeid vannak? Hova változik a piacod? Mit csinálnak a konkurenseid? Mit szeretnének a vásárlóid? – készítettem neked egy anyagot, ami ezt segít megtudni.
  • Célkitűzési segédlet: Hogyan tűzz ki reális és elérhető üzleti célokat a jövő évre? –
  • A következő nagy kampányod:Hogyan kampányolj az év elején, hogy idén kétszer jöjjön el a vállalkozásodba a karácsony 😉
  • Gondot okoznak az elérések a Facebookon? Mutatok 10 bevált poszt-típust, amivel nagy spontán elérést szerezhetsz!
  • Modellezés: Hogyan találd meg a piacod legeredményesebb megoldásait és adaptáld a saját vállalkozásodra?

Jelentkezz most!

A jelentkezés lezárul:

Hogyan jelentkezhetsz? Csak klikk a gombra és már indulhat is a jelentkezés! Ha egyszerre több jegyet szeretnél rendelni, a kosárban egyszerűen csak adj hozzá annyi jegyet, amennyire szükséged van.
A megrendelést követően automatikusan megkapod a proforma számlát és a fizetési adatokat. Fizetni átutalással, Paypalen vagy postai rózsaszín csekken tudsz.

Neked milyen év lesz 2018? Klikk a gombra és indulj neki az új évnek a létező legjobb eszközökkel!

Felkészülök 2018-ra!
Hajrá Konferencia + Felkészítő Online Tréning + Nagy Marketing Tervezős Könyv
(br. 29.900 Ft)

Ez az oldal alja, már nincs több információ 🙂 Neked mégis kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat a megrendeles@gazdagmami.hu címen vagy írj nekünk Messengeren: m.me/gazdagmami